Då var det helg igen..

2008-10-17 - 10:51:25

Äntligen Fredag... Helgen kommer jag spendera hemma med min familj. Förhoppningsvis ska vi hinna pyssla och göra klart allt som påbörjat =D Jag har en dålig vana att påbörja massor med saker sen tröttnar jag ganska fort och väntar på ny inspiration för att slutföra dom.

Nu har jag ingenstans att lägga mina kläder för det är så mycket förvaringmöbler som ska målas klart och ställas in i garderoben så nu måste jag ta tag i de här, trappen ska målas klart så jag får upp alla mina tavlor & sen hoppas jag på att vi kanske under vintern kan påbörja skapandet av ett nytt rum där vårat gamla garage har varit förut.

Jag håller tummarna att jag lyckas övertala min sambo =D

Till kvällen blir det träning men först i väg på en akuttid till Optikern eftersom min gamla skada i ögat inte hade lyckats läka ihop ordentligt och nu börjat irritera igen.

Hoppas på det bästa !!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Försök spara pengar så att ni kan göra klart ute på altanen, innan du kommer med nästa ide om ombyggnad.

Kram

2008-10-17 @ 20:08:51
Postat av: Jenny

Hehe, du är rolig du Mamma =D

2008-10-17 @ 20:57:14
URL: http://jennie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin