Vart är julstämningen ??

2008-11-25 - 12:20:58
Satt och funderade lite på julen och allt som ska göras runtomkring. Känner absolut ingen julstämning alls, visserligen är jag inte en person som blir alldeles till mig i vanliga fall när julen närmar sig men viss myskänsla ska man väl ändå kunna känna?!?!

Känns som julen är såå långt borta men när ja tänker efter så inser jag att dessa veckor kommer springa förbi hur snabbt som helst och jag har hur mycket som helst som ska göras innan. Kanske är dax att ta sig i kragen och försöka skapa lite julstämning!



Dagens inköp vart ett sex-pack Coca Cola..... i Glasflaskor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin