Äntligen har paketet kommit =)

2008-11-25 - 18:52:01

Elias har precis somnat av och jag sitter här medans jag väntar på att tvätten ska bli klar. Idag har vi pysslat med lite av varje. Köpte en målarbok och några kritor till Elias idag så vi har suttit och pysslat lite med de innan läggdax.



Elias "pratar" på hela tiden nu och medans han sitter fullt koncentrerad med att måla i boken så babblas det på om både de ena och det andra...

- Suuu, åtta, nie ...... fem.....

- Theo - dor, Leeeeena ..... Mon .... =)


Försöker verkligen berätta och förklara om allt medans det kan komma så mycket o sammanhängande och jag sitter bara med ett leende och försöker förstå.

Idag kom äntligen paketet med mina nya jeans som jag köpt från tradera, kan vara dom absolut skönaste jeansen jag äger just nu!! Blir så glad när man hittar rätt på en gång, annars hatar jag och köpa jeans när man ska springa och prova hundratals olika modeller och storlekar för att sedan gå därifrån utan ett enda par för ingenting passar

    

Jag har samma modell fast i Storlek 29 hemma om det är någon som vill köpa dom.

Ikväll ska jag göra som Frida och sätta igång med mina listor över allt som ska göra, packas och köpas in innan Fredagen. Jag måste ha allt på papper annars glömmer jag mer än hälften !!

Slänger in en bild på Elias nymålade stol & på mig i världens skönaste halsduk !! Mitt bästa köp inför den här vintern kan ja lova !! 

    


Nu ska sätta mig ner med en av mina nyinköpa Coca Cola flaskor och skriva lite listor =)


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Snygga Jeans och snygg rumpa =D

Hoppas ni får det toppen på båtresan



KRAM!

2008-11-26 @ 08:48:40
URL: http://lillamillas.blogg.se/
Postat av: Frida

Nu har jag vart dålig på att kommentera igen.. Fy på mig!! Skitsnygga jeans och ännu snyggare rumpa ;)

stolen blev jättefin trots alla missöden :)

Kramar

2008-11-27 @ 11:14:05
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin