Tillbaka på fastlandet

2008-11-30 - 10:33:05
Hemkommen från havet =) Har varit ett dugn att minnas vill ja lova!! Mycket skratt, mycket  tok och en trasig flaska champange för 400 kr =) Haha!! Dom flesta bilder kommer ja att lägga upp på facebook, men jag lägger in några här oxå.  Frida kommer nog lägga upp en hel del så ja länkar till hennes blogg kan ni gå in och kika där sen.



Idag ska iaf jag och Elias in till stan och köpa några nya ljusstakar och belysning som jag ska ha ute.  Julskyltningen skippar vi nog, få se hur vi känner när vi väl är där inne.

Hinner inte mer just nu, återkommer senare ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin