Magdalena Graaf - Mamma

2008-11-25 - 13:51:40
Elias fick syn på boken som Magdalena Graaf skrivit - Det ska bli ett sant nöje att döda dig!
Inspekterar bilden noga och utbrister med ett leende.....

- MAMMA !!!! och pekar ivrigt på bilden som föreställer Magdalena Graaf =) 

     

Haha, han har nog sagt Mamma om vilken långhårig blond tjej som helst som varit in det omslaget men ja tyckte de var lite kul att han tittade så noga och sen utbrister ett självsäkert "Mamma" precis som det är hur självklart som helst, att det är hans Mamma.

Låt mig leva på de ett tag =)

Kommentarer
Postat av: Frida

Du behöver väl inte leva på det heller gumman!!! Du är ju 1000 ggr snyggare än henne och dom flesta andra ;) Puss

2008-11-25 @ 15:15:30
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin