Ingen rast, ingen ro

2008-11-24 - 14:12:08

Idag kommer timmarna att ticka förbi i en rasande fart. Efter jobbet ska jag äntligen hämta hem våran dator och funkar den inte nu kommer jag få ett mindre utbrott.


Högst upp på listan står STÄDNING, vilket är väldigt behövligt efter att Fredde har varit hemma några dagar nu! Jag vet inte vad han gör men det är som en tromb gått igenom huset på bara nån timme när han och Elias varit själva. Så nu ska väl jag ta reda på oredan efter pojkarna.


Ska även försöka få klart och beställa julkorten oxå som jag inte hunnit med än. Korten ligger ju på våran dator som jag ska hämta idag så nångång under veckan ska jag nog hinna klart med de. Ska även hinna med att skriva ihop en ansökning till ett jobb som jag fick syn på här för några dagar sen!




När kvällen lider mot sitt slut och jag förhoppningsvis hunnit med de mesta av mina utsatta sysslor tänker jag sjunka ner i soffan med min STORA kopp varm choklad =) En liten belöning för dagens arbete!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha känner igen mig i de där med oredan haha när Jon är här en helg så har jag fullt upp sen å Lucas är rätt duktig på å vända upp å ner på lägenheten han å =)



Mmm lät riktigt gott med en kopp varm choklad :)



Hoppas allt är bra med er annars då..

Har ni mycket snö där i dalarna lr??

kram

2008-11-24 @ 17:23:18
URL: http://scorpionlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin