Orken kom tillbaka..

2008-05-23 - 11:33:44

Gårdagen var nog den slöaste jag haft på LÄNGE.. men i morse kändes de bättre igen...

Startade dagen med barnprogram & frukost... Div. träningsövningar & långpromenad. Nu är vi hemma igen och Elias har precis somnat av. Själv ska jag slänga mig på soffan ett tag innan det är dax att fortsätta med dagens sysslor.

I morgon åker vi in till stan och kikar runt lite på marknaden. Inga större förhoppningar har jag, man brukar ha gått igenom allt på 20 min men det kan ju vara lite kul endå. Ska iaf kika på lite strumpor & t-shirts åt Elias & Fredde har beställt MASSVIS av marknadskarameller =) Familjens godisråtta såklart..!!

För att svara på Therese´s kommentar om nya frisyren så lovar jag att jag ska ta kort i morgon och lägga ut bild. Idag går jag bara runt med en tofs på huvudet  =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Okej! Vad spännande! Då väntar jag till i morgon då! ;-)

Kram!

2008-05-23 @ 15:28:10
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin