Morron

2008-05-17 - 05:59:05
Sitter här i soffan kl. 05.50. Har varit vaken sen 05-30 och det är inte för att Elias har väckt mig, NEJ våra kära katter är bovarna. Vi har tre stycken och alla tre skulle ut vid OLIKA tillfällen i natt så jag har varit vaken ett par gånger.. Den sista gick ut innan jag gick upp i morse, kunde inte somna om och började bli hungrig så det var bara at masa sig ur sängen.

Tittar ut och får syn på SNÖ!!!!! Seriöst nu får det väl ändå vara nog med påminnelser om vintern. Vill inte se en snöflinga nå mer. SOMMAR, SOL & VÄRME vill vi ha !! Blev ingen Vår/sommarfest idag heller.. Det är väl våran vanliga tur, eller vad säger du, Frida?!?!

Dagen består av en hel del tid med min familj fram till 14-15 nångång då åker min älskling mot Västerås & Elias lämnar vi av hos Farmor & Farfar. Så jag får sova ENSAM i natt. Avskyr att vara ensam, låter kanske löjligt när det bara är en natt men sån är jag. Dom gånger Fredde varit borta har jag ju iaf haft Elias. Nu är BÅDA mina pojkar borta. Jaja, Tjejerna kommer hit på eftermiddagen iaf & håller mig sällskap, sen blir det en vända in till stan och troligtvis somnar jag bara huvudet når kudden i natt. Tack tjejer för att ni finns!!

Nej nu ska jag passa på att vila mig en stund innan vildingen vaknar.

Kommentarer
Postat av: Emma

neee, fy tusan...tänk om den kommer hit. då får jag panik. =( stackars er.

ha en underbar lördag så gott det går med det vita!
=) kram emma!

2008-05-17 @ 06:06:31
URL: http://curlysuecannotlie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin