Egentligen en mysbyxtjej..

2008-05-24 - 18:58:03

Hemkommen från en lång dag. Elias har precis somnat och Fredde arbetar fortfarande ute på gården, fattar inte hur han orkar nu har han hållt på sen 9 i morse.

Jag och Elias har gått på marknaden idag, som vanligt finns ingenting nödvändigt alls men ändå så ska man springa fram och tillbaka ett par gånger. Några nya t-shirtar & en ballong fick Elias och Godis till Fredde.

Bara jag kommit innanför dörren åkte jeansen av och mysbyxorna på... tvättade bort sminket och drog fingrarna genom håret.. ÄLSKAR min mysdress !! Skulle aldrig falla mig in att gå omkring hemma i jeans.. Trivs allra bäst i myskläder men ÄLSKAR att klä upp mig oxå & det gör jag så ofta jag kan men kvällarna är det mjuka tyger som gäller =)

Elias har blivit snorig och nyser en massa.. en förkylning som smyger sig på antar jag. Hoppas att han klarar sig lindrigt undan och att han inte är sjuk till nästa helg när vi åker för då vill ja inte åka alls...


Kommentarer
Postat av: Svärmor

Hoppas att du kan slappna av från arbete när ni är på resan. Även du måste slappa nån gång.

2008-05-25 @ 08:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin