Det är verkligen inte min vecka

2008-05-16 - 13:59:34

När jag svängde upp på gården, efter att vi spenderat förmiddagen i stan fick jag syn på fåglarna.. Jag hade väl ställt några soppåsar nedanför trappen i väntan på att jag skulle gå ner och slänga dom i tunnan. Men nu låg innehållet från påsarna utdraget på gården.. TACK och LOV sov Elias i bilen så det var bara att ta fram kratta, spade och nya påsar och rensa upp på gården igen. Spöregn och iskalla vindar, det här var inte vad jag hade tänkt göra under dagen.

Tog med mig Elias in och sitter nu och värmer mig framför brasan!! Usch för detta väder.. Ikväll tänker jag bädda ner mig med min älskling framför en film och äta smaskig tacopaj!!

Ny telefon blev de idag iaf =)

image585


Kommentarer
Postat av: Cissi

Gaah! Den där mobilen är så hila snygg... Avundsjuk =)
Puss

2008-05-16 @ 19:41:15
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin