Äntligen har det kommit....

2008-05-29 - 13:30:03
Ligger på en filt i gräset och njuter av solen.. Elias har somnat av en stund så jag passar på att ta det lugnt nu.. Har fortfarande en massa packande kvar.

Kan man verkligen sakna nån innan man ens har lämnat personen??? Så känner jag för Elias just nu.. Jag känner en enorm saknad redan nu ... Hur ska Mamma klara sig i 5 dagar utan sin älskling??!!! Tänker jag till lite så VET jag ju att han kommer ha det jättebra medans vi är borta.. !! Jaja, ser iaf fram emot resan .. Ensam med min älskling i New York i 5 dagar.. Kommer bli SKITKUL =)

Idag fick jag ÄNTLIGEN intyget om min föräldrarledighet från försäkringskassan... GRATTIS!! Jag har ju bara tjatat i en månad nu.. Skickar vidare intyget senare under dagen och hoppas på att jag får min utbetalning när vi kommer hem igen.. Visserligen gör det mindre nytta eftersom jag behövde dom nu till månadsskiftet när allt ska betalas men det är väl tur att vi har hjälpsamma människor runt omkring oss.. TACK MAMMA DU ÄR BÄST!!!!

Skriver en rad eller två senare ikväll oxå ...

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Jag är beundransvärd att du kan åka utan Elias.

Ja skulle aldrig palla 5 dagar utan min busar, det kan jag säga direkt =)

Hoppas ni får det grymt kul, och ni får ju se massa spänannde saker, avis som attans, du måste ta massor av kort och uppdatera din blogg med =)



Jag hatar försäkringskassans SEGA system, det är helt otroligt va seg dom kan vara med vissa grejor



Ha det bäst i New York Snart är du på hemma plan igen !

2008-05-29 @ 14:06:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Mäjlin

Alicia tackar så mycket=D Är redan mycket mycket bättre =D..

2008-05-29 @ 19:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin