Superkväll . . .

2008-03-22 - 18:56:31
Fredagkvällen vart riktigt lyckad.. Började kvällen på Frida´s balkong med solen skinande =) Hade vårfest ett litet tag iaf innan solen gick i moln och det blev kallt !! Träffade en hel del trevliga människor i stan och en del MINDRE trevliga oxå förstås.. (går inte in på detaljer om dessa) Vissa tar väl kanske lite längre tid på sig att växa upp, vad vet jag !! Riktigt lyckat blev det iaf & det gör vi väl om igen eller ?????

           

Vi hämtade Elias ganska snabbt efter att vi vaknat på morgonen sen har det rullat på hela dan med påskmiddagar och annat, så kvällen kommer att bli VÄLDIGT lugn för oss..

image480

Kommentarer
Postat av: Mormor

Sötare än påskgodis.

2008-03-22 @ 21:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin