H&M paket & Kalasfunderingar

2008-03-11 - 19:55:02

Väntar på mitt paket från H&M... Såg på orderbekräftelsen att det inte skulle levereras förens i slutet av Mars!! VARFÖR måste det ta sån tid ??!!??? Är alldeles för otålig för att vänta såhär länge.. Enligt min mening ska det helst komma dagen efter =) Vilket det sällan gör !!

KALAS !!! Det är de enda jag har i huvudet nu... Har setat  hur länge som helst och bara gjort inbjudningar , efter många om och men är jag äntligen klar och har skickat iväg beställningen !!Nu är bara resten kvar!! Presenter, Ballonger, Tårta, fikabröd .... & jag som inte bakar =/

         

         

Dax att fortsätta riva ur garderoben här nere ... Hämtar databordet som ska in där hos Frida i morgon ... TACK gumman du är GULD VÄRD !!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Fy vad taskigt! Nu är jag ju tårtsugen också.. Jag som bestämt mig för att bli duktig. Just det=)
Puss på er

2008-03-11 @ 20:49:40
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se
Postat av: Mamma Milla

Håller helt med Cissi , nu vart ja tårtsugen och klockan är 08:20 på morgonen...hur ska denna dag gå?
Kram

2008-03-12 @ 08:19:35
URL: http://lillamillas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin