Grått & Trist

2008-03-12 - 19:27:15


Sitter här och drömmer mig bort .....

image466

En LÅNG semester skulle inte vara helt fel.. Ta med mina två älsklingar och bara släppa den här gråa vardagen ett tag ..

image468

Eller kanske om jag hade rummet tomt och alla grejer till mitt nya projekt =) så kunde jag sysselsätta mig med det !! Kanske jag äntligen kan få lite ordning på mina kläder & skor !!

image467

Den här sittkudden vill jag oxå ha.. men som med allt annat ovanstående så är den ju inte direkt gratis !!
Jag vill så mycket, är så glad att jag har min underbara älskling som står ut med mina ideér och projekt och att när det behövs(och det gör det verkligen ibland) Sätter stopp för mina galna fantasier =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin