Peace and Love Torsdag

2008-06-27 - 21:55:10
Efter ett evigt letande efter chaufför upp till Borlänge kom vi ÄNTLIGEN iväg... Ett fartfyllt gäng va vi nog =) TACK Niklas för att du ställde upp och körde oss, Imponerad att du orkade med oss =) Resan upp var inte det minsta som en vanlig bilfärd. En vild Tommy öste omkring i HELA bilen, de byttes platser lite då och då & efter halva vägen var vi tvugna att stanna och vända rätt Tommy som hamnat upp och ner... HAHA, Riktigt kul va de !!

   

   

     

     


Vart bussresa hem vid 3 tiden & gissa om man var slut då.

Grabbarna begav sig upp igen idag och kommer att vara där under alla tre dagar. Är INTE ett dugg avis ida kan ja säga de var så skönt att komma hem till min underbara son och bara slappa i soffan under kvällen. I morgon blir de fest med tjejerna i stan.

Kommentarer
Postat av: Frida

Herreguuuud är allt jag har å säga.. haha

2008-06-27 @ 22:03:00
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin