Så J-vla besviken....

2008-06-29 - 15:40:55
Tänker inte skriva mycket om Ludvikafesten i år. Är så j-vla besviken på allt. Det var nog den sämsta kväll jag haft på LÄNGE... Trött, iriiterad & besviken på både de ena och de andra gick jag hem till lägenheten och väntade in min älskling som kom från Borlänge,  hade mycket hellre spenderat kvällen på Peace and love med er.

Nog om de... Här hemma har vi fått en liten argsint herre iaf. Tror att nån börjat testa gränser ordentligt nu.. Blir arg, kastar saker i golvet och försöker bitas om vi sägfer NEJ eller tar bort honom från nånting. Givetvis varar ilskan inte speciellt länge men den visar sig allt oftare istället.

Ikväll blir de bara mys.. Bäddar nog ner oss framför duken och kikar på film, nå mer orkar jag inte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin