Nya dörren

2008-06-18 - 19:06:34
Igår fick vi äntligen det nya däcket till bilen och nytt batteri till den andra bilen som nu ska besiktas och säljas så fort som möjigt. Känns en aning onödigt att ha en extra bil som bara står hemma på gården.

Nya ytterdörren kom idag oxå. Självklart vart jag jätteglad för att vi äntligen skulle kunna komma i gång med jobb som samlats på hög p.g.a att vi väntat på dörren. När vi satt och valde ut vilken vi skulle ha fastnade jag för den med stort fyrkantigt fönster men Fredde tyckte bättre om den med halvmånen. JAG fick som jag ville och han beställde den med fyrkantiga fönstret. MEN vad händer??!! Dom jävlarna skickar efter FEL dörr och Fredde kommer hem med en dörr UTAN fyrkantigt fönster och SJÄLVKLART den modellen som han tyckte vi skulle ha.. Å nåt byte var de inte tal om tydligen.. Fredde ville komma igång med allt så fort som möjligt och ville inte alls vänta på en ny. kan ju i och för sig vara beredd att hålla med honom LITE.

Dörren är väl inte så hemsk men jag var inställd på den andra så lite besviken är ja. Den här dörren vart de iaf.. 


                     
             Den JAG ville ha                                     Nya Dörren

Kommentarer
Postat av: Frida

Du är såå gooo gumman!!! Men jag måste nog hålla med Fredde om att dörren med halvmånen är finare :) Tycker ni gör rätt i att behålla den :) Puss & Kram

2008-06-18 @ 20:35:02
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Mäjlin

Glad midsommar till er=D Hoppas ni får en trevlig helg..



Kramar

2008-06-19 @ 09:31:38
URL: http://malinnordh.blogg.se/
Postat av: Sandra

Glad Midsommar till er också! Ha en trevlig helg! Psst, jag gillar dörren med halvmånen, vi har nämligen en nästan lika ;)hihi!

KRAM

2008-06-19 @ 11:35:15
URL: http://lillaskrubben.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin