Ny bankdosa

2008-06-25 - 15:00:31

Dax att införskaffa ny bankdosa. Gick in och flyttade om lite pengar i morse och tur va väl de för när jag en stund senare hittade Elias med min bankdosa i handen stod det BLOCKERAD!!!! Åkte om vid banken innan jag skulle börja jobba men där stod ju nästan folk på varann så jag vände och gick ut igen. Hoppas på att det ska vara mindre folk i morgon för då kommer lönen och inte törs jag låta Fredde ha HELA lönen sittandes på kortet när han ska vara i Borlänge över helgen.....även om HAN skulle bli nöjd och glad =)
 


Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

det är ju bara att ringa till banken så låsre dom upp den, tror mig jag har nog vart med dom det 100ggr nu, när ungarna lyckas norpa dosan, börjar bli lite pinsamt att ringa till banken nu !

2008-06-26 @ 08:34:31
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin