Jag ger mig =)

2008-06-19 - 12:47:01
Ja de verkar som om dom flesta håller med Fredde om dörren och jag måste ju erkänna att ju mer jag tittar på den desto mer tycker jag om det bättre =) Det kanske var tur att det blev fel i leveransen .. !!

I morgon är det iaf Midsommarafton och vi spenderar dagen/kvällen hos Pappa med massa god mat och lite dricka(För Fredde d.v.s) Själv håller jag mig nykter eftersom vi kommer att ha Elias med oss. Hoppas på fint väder men det är inget jag räknar med direkt.. Det är viktigare att de blir fint väder NÄSTA helg.... PEACE AND LOVE på torsdag.. LÄNGTAR!!! Å Ludvika Festen på Lördag. Det är mycket inplanerat dom kommande helgerna nu... Furuvik, Borås, Fest m.m.... Å självklart en hel del arbete hemma som oxå ska hinnas med.

Kommentarer
Postat av: Therese

Trevlig midsommar till er!! :-) Hoppas ni får en trevlig helg! Kraam!

2008-06-19 @ 13:21:09
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/
Postat av: Linnea

Glad midsommar gumman =)

2008-06-20 @ 22:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin