I morgon börjar allvaret =)

2008-06-15 - 19:56:05
Japp, I morgon är det dax att bege mig ut i arbetslivet igen. Det blir en mjukstart för jag kommer bara jobba 4 timmar om dagen så det ska bli ganska kul faktiskt. Elias åker med mig in till stan på morgonen. Han ska vara hemma hos Mormor under tiden jag jobbar under dom första två veckorna, sen ska Fredde vara hemma och vara pappaledig i TVÅ månader. Ska bli så skönt att ha mina älsklingar hemma i sommar, även om jag kommer att jobba mina timmar så tror ja inte det kommer kännas av speciellt mycket.

Ska nog även försöka hinna med ett ilsket samtal till försäkringskassan oxå. Ska det vara så svårt att skriva ett intyg och skicka hem??? Hur lång tid ska det behöva ta egentligen??!! Förhoppningsvis kan vi lösa det utan att man ska behöva bli vansinnig, men de tror ja inte !!

Kommentarer
Postat av: therese eriksson

skitfin blogg :)

2008-06-15 @ 20:57:09
URL: http://entherese.blogg.se/
Postat av: Therese

Vad kul att komma ut o jobba lite!! :-) Vart ska du jobba nånstans?? Kram!

2008-06-16 @ 11:14:05
URL: http://thereseandherfamily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin