Sol, Bad & en Båttur

2008-07-24 - 19:53:13


Vilken känsla det var att lämna land. Om jag kunde skulle jag nog spendera alla mina dagar i båten. Pappa, jag & Elias lämnade allt vardagligt ansvar på bryggan & åkte ut på sjön. Elias såg mest förvånad ut till en början men väldigt nyfiken på motorn som brummade bakom oss. Efter en stund hade han slappnat av lite och började undersöka båten =)
Vinden var jobbig när den blåste i ansiktet på Elias så under hemresan borrade han in ansiktet mot mig och myste lite..Va jag älskar den killen !!! Tack Pappa för en välbehövlig, underbar båttur idag.



Morfar & Elias



Dags att undersöka vad det är för nåt vi åker i =)



Drömmer mig bort ........

På lördag åker vi ut igen under dagen, fast då tar vi med oss Fredde & Marie oxå!

Mycket bad har de blivit idag. De är ju så fruktansvärt varmt så man orkar inte med så mycket annat. På middagen idag åkte vi ut till Hagge och badade med Frida & Tuva. Jag vågade mig i trots gäddorna som låg på lur under bryggan, eller va var det du sa Frida =)



Elias & Tuva mumsade på galss & bullar. Man blir hungrig av å bada =D
Vilken tur att Carro tänkte på glass i värmen ....


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja gäddor finns det gott om i Haggen ;) hehe

Tack för en härlig dag gumman!! Puss & Kram

2008-07-24 @ 19:59:14
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Mini R

Vilken sööt båt kille:)!!

2008-07-27 @ 21:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin