Mycket fint finns de

2008-07-28 - 15:01:51
Solen skiner och här sitter jag. Inomhus framför datorn, känns ju mindre kul. Satt och kikade lite på olika tatueringsmotiv å jag blir SÅ sugen.
 
- Va säger du Mamma, ska jag göra en över hela ryggen kanske =) Hehe.... Nedå, du kan nog vara rätt så lugn iaf =D

Idag är mina killar borta under hela eftermiddagen så jag ska passa på att riva ur allt som jag pressat in i rummet som så småningom ska bli min nya garderob. Just nu kommer man inte in en meter innanför dörrtröskeln eftersom jag har varit mindre organiserad och bara kastat in allt. Skaffar mig säkerligen ett nytt kaosrum när det blir ordning på detta, av nån konstig andledning behöver jag ha lite oreda nånstans =D

I morgon ska Missy äntligen bli av med sina tovor i pälsen. Vi har försökt raka bort dom själva, men med världens sämsta maskin och en otålig katt så gav vi upp efter många misslyckade försök. Knepigt att hon fått så mycket tovor nu eftersom hon aldrig har haft problem med det förut, men nångång ska väl vara den första så nu gäller det att borsta varje dag så dom inte kommer tillbaka igen.  - Å j*vlar va dom kunde ta betalt då !! Nånstans mellan 500 - 700 skulle jag minst räkna med, för att raka av halva pälsen på en liten katt. Som att man inte hade nog med utgifter.

Kommentarer
Postat av: Frida

Tycker hela ryggen låter bra jag ;) Ja att ha djur är inte billigt.. minst 1500:- i månaden kostar våra djur.. Lycka till med kaosrummet gumman!!



Puss

2008-07-28 @ 16:41:53
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag ska inte vara rätt lugn,jag ska vara HELT lugn. Kram på er alla.

2008-07-28 @ 21:14:22
Postat av: Carolina

Tänk att det alltid dyker upp sådana tråkiga utgifter

2008-07-29 @ 12:20:50
URL: http://linaw83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin