Hemma igen...

2008-07-13 - 19:58:53
... efter våran MiNi semester. Skönt att komma tillbaka i dom vanliga rutinerna för dom har då inte fungerat under helgen. Elias har somnat några timmar senare och att få i honom mat har väl gått lite sådär. Mycket frukt och korv har de blivit, men bara vi kom hem igen så äter han som vanligt och slocknade på en gång i sängen 18.30.

Några bilder från våran Mini resa ...

     

Elias var lite vaksam mot djuren och vågade inte riktigt gå fram själv och klappa geten, & de gjorde inte saken bättre att när han ÄNTLIGEN smugit sig tillräckligt nära kommer en GRIS springande precis mellan geten och Elias. De var bara att gå vidare efter de.

     

På gården utanför våran stuga fanns en STOR studsmatta som snabbt blev populär hos barnen. 4 vuxna som försökta täcka kanterna och två vilda barn som sprang runt, runt =) Elvira´s hår vart en aning statiskt.



Nyper Pappa i näsan =)

      Puuuuuss

Elias delade ut pussar =)



Världen´s Underbaraste kille !!!

I morgon efter jobbet kommer Frida & Tuva hit och hälsar på oss =) De va lääängesen vi sågs med barnen nu.

Tack & GoNatt alla läsare , nu ska jag sträcka ut mig på soffan !!

Kommentarer
Postat av: Mamma Milla

Verkar som ni haft en fin sem =)

Härliga bilder

2008-07-14 @ 09:02:52
URL: http://lillamillas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin