Måndag ....

2008-01-21 - 14:40:13

Vart inget besök hos Linnéa, Jonathan & Emilia idag...
Lite oförutsedda problem dök upp så vi åker dit en annan dag i veckan istället ...

Lördag var det inflyttningsfest i Hagge och krogen senare...
Riktigt kul var det ... Iaf i Hagge =) 
Krogen var inte långvarig utan vi hamnade
på Citygrillen istället sen åkte vi hem ...

Dagen efter : Inte lika rolig ..
Seg precis hela dagen men när våran underbara lilla älskling kom hem
så glömde man bort det för en stund iaf =)

Elvira, Carro & Per var här på Lördagen oxå i några timmar under dagen...
Det var längesen sist .. varför blir det så länge mellan gångerna nu för tiden ??!!!!?!Får bli ändring på det ..



Idag har jag tvättat klädseln till soffan för våran lilla Misse ville tydligen reta upp mig riktigt så hon Kissade i soffan n.. AAAHH ... Blir galen ... Vad ska jag göra för att hon ska sluta ????

Nu vaknar lillkillen snart ...
Ska väl slänga i lite nerpissade grejer i tvätten .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin