Helgen

2008-01-26 - 19:04:56

Inplanerat besök i stan igår ...
Satt färdig här hemma och väntade bara på att Elias skulle åka så vi kunde åka...
I sista sekund blev det inställt =(
Ringde runt till vännerna men alla hade visst planer...
Efter en stund fick vi tag på Mamma/Mormor å så åkte vi till Borlänge!!
Lite nya kläder åt mig & Elias blev det ...
Har man tråkigt så shoppar man =)

Idag har vi varit till Mattias i stan på fika...
Lite sent födelsedagsfirande vart det, Grattis !!
En vända förbi Morfar hann vi oxå med innan det var dax för Elias att åka hem och lägga sig !!
I morgon hade jag sett fram emot en lugn dag men så blir det inte...
Storhandling i stan på förmiddagen..
Vidare till Pappa och hämta hem massa ved och stapla upp allt innan det blir mörkt igen..
Fredde får väl göra det mesta antar jag, men jag och Elias ska försöka hjälpa till så gott det går =)
Ta reda på tvätt, disk m.m. här hemma står oxå på listan så min tanke om en lugn söndag kan jag ju bara glömma.

19/2 är det inbokat Scrapbooking kurs i Falun,
Jag & Cissi lämnar karlarna hemma med barnen och åker...
Tack gumman för att du drar med mig ut på massa skoj =)
Glad att jag har mina underbara vänner som alltid finns där..
Hoppas att Ni vet det !!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tur att vi har varandra, i våra gråa vardagar =)
Puss

2008-01-26 @ 22:21:12
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin