Rätt eller Fel ???

2008-02-15 - 09:54:58

Ska möblerna verkligen behöva bli förstörda av kantskydden ?????

Har en hylla i hallen som jag satt kantskydd på ..... Hyllan är inköpt på Ikea och även kantskydden !! Upptäckte att det blivit en liten skada på översidan men tänkte.. Det fixar jag lätt genom att vända på hyllan ....
Skulle ju bara behöva ta bort kantskydden och sätta dom på andra sidan ... Trodde jag !!!När jag tog bort skydden släppte nämligen färgen under... Det var bara att sätta tillbaka skydden, men nu kommer jag ju aldrig kunna ta bort skydden utan att hela hyllan blir förstörd !!!!

Jag har en hylla till och en tv-bänk med samma modell som det sitter skydd på... Släpper färgen när jag tar bort dom skydden då står jag här med hur mycket möbler som helst, förstörda !!!
Tycker verkligen inte att möblerna borde bli förstörda av att detta och allt är
inköpt på samma ställe... IKEA !!!!!!!!!!!!!!

Skrev ett mail och föklarade vad som hade hänt men det har väl säkert kastats
för något svar har jag inte fått och det kommer jag väl säkerligen inte få heller ....
Skulle jag få det är det väl säkert på nåt underligt vis mitt fel för jag kan ju ha
satt fast skydden för hård ?!!?!!!!Eller kanske tog bort dom alldeles fel..
(Som om det finns så många sätt att ta bort dom på ... )
Kanske inte är så att alla har råd eller lust att byta ut alla möbler man haft
medans man behövt barnsäkra hemma!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Helt sjukt det där ju. Tur att jag inte har satt på skydd nånstans.. Dålig stil att inte skriva det på förpackningen att det kan lossa färg när man tar bort dom..
Syns imorgon gumman! Ska bli såååå kul :)

Kramizar i massor

2008-02-15 @ 19:19:06
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin