Orkeslös

2008-02-25 - 19:53:28

Allt bara växer på hög nu.. Känner mig mer och mer orkeslös. Elias är inte riktigt frisk än, ingen feber har han iaf men snorig, nyser och vill bara vara i Mammas famn... Jag går omkring med honom större delen av dagarna.
Här hemma blir det ingenting gjort.. Jag orkar verkligen inte ta tag i nånting.. Trött, snuvig & uttråkad!!
All min energi går åt till att ta hand om Elias och hålla honom nöjd.. Det är väl min tur att bli sjuk nu antar jag.
Elias, Mamma älskar dig det är du som håller mig på benen nu !!

Skrev till Ikea för några veckor sen om mina bänkar som blivit förstörda av deras kantskydd och självklart har jag inte fått något svar (hade inte förväntat mig det heller egentligen) Det är väl lika bra att inse att det är tydligen mitt eget ansvar för jag skulle ju ha förstått att mina möbler skulle bli förstörda .. Hmm...Eller skulle jag ??!!??!

I morgon ska vi in till stan och inhandla vårjacka & en ny mössa till Elias.. 
Fast egentligen är det väl galonkläder & stövlar som gäller till våren för här hemma på gården är det LERA överallt... Det problemet ska vi försöka fixa till sommaren men nu är det oömma kläder som gäller.

Ska fortsätta med inbjudningskorten till Elias 1 års kalas ..
Tänk att våran lilla prins har blivit så stor !!!

image428

Elias & Morfar kvällen innan febern kom ...

Kommentarer
Postat av: Lina

Jättedumt det där med skydden. Men det är inte bara Ikeas som förstör utan även de från andra ställen, har jag hört. Den där klisterlappen är väl rätt stark liksom för att de ska hålla fast plastplutten. Kanske kan man få av de lättare om man tar på varmt vatten å försiktigt pillar loss, vet ej. Vore ändå intressant att höra vad Ikea har att säga om saken..

2008-02-26 @ 18:21:26
URL: http://noellekaramell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin