Lite ny energi ...

2008-02-23 - 21:19:06
Helt Feberfri idag ...
Äntligen har lilla älsklingen börjat komma tillbaka till sitt vanliga jag igen... Busat med katterna och lekt en hel del idag .. En aning tröttare är han förstås och sover lite mer än vanligt.
Efter att ha levt på Välling, Vatten & nyponsoppa i två dagar nu så har han iaf ätit vanlig mat idag..

image426

Mycket sömn & Massa Mat behövs efter några jobbiga dagar ...

image427

Första gången Elias hade feber...
Man känner sig en aning maktlös när denna underbara lilla varelse gråter & mår dåligt... Men Nu är det väl snart full fart igen här hemma, PRECIS SOM DET SKA VARA !!

Kommentarer
Postat av: emma

vad härligt att se ett barn äter grönsaker:)

2008-02-23 @ 21:25:30
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin