Iskalla Vindar !!

2008-02-15 - 12:38:21

Solen visar sig idag oxå.. Hur skönt som helst att komma ut i solen...
(Tänkte jag iaf på midda´n innan vi gick ut =)

Jag tänkte förståss va skönt det vore och gå runt fotbollsplanen och åkrarna!!!!
ÅKRARNA !!!! Det var ju inte det smartaste idén jag haft kan jag säga....
När vi kom så pass långt höll vi ju på att blåsa bort helt, SVINKALLA vindar var det så nån långpromenad vart det defenitivt inte... Kortade av sträckan och sökte oss till vägar bland skogen.
Då vart det äntligen lugnt och faktiskt ganska skönt att vara ute =)

Tänk om ändå våren kunde komma nångång !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin