Full fart med vagnen & Tjejfest på lördag

2008-02-13 - 19:31:07

Spenderat dagen hemma med min underbara lilla Elias...
Elias har gått fram och tillbaka med gå-vagnen här under dagen ..
Lite krångligt att ta sig över trösklarna bara !!

Igår var vi iväg till Borlänge med tjejerna...
Lite nya grejer till Elias vart det och kanske en och annan grej
slank ner till mig oxå =) Kikade på lite olika vagnmodeller,
få se hur vi ska göra !!
Elias & Engla bytte vagn så Engla hade bättre koll på vart Mamma var ...

                   
   
                   


Helgen kommer bli hur bra som helst =)
Bestämt idag att det blir fest med tjejerna på lördag...
Å en annan grej som kommer göra den här helgen extremt efterlängtad... =)
Kommer bli skitkul.... NI ÄR GULD VÄRDA TJEJER !!!

I morgon hälsar vi på hos Mamma/Mormor ....
En sista inhandling inför helgen blir det nog oxå !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin