Youtube

2008-12-21 - 07:41:16

Kunde inte göra annat än skratta åt denna människa som hade fått i sig LIIIIITE för mycket av de goda =) Haha Underbara människa =) Man lär av sina äventyr !!

Jag har alltid funderat på vad bra det skulle vara om man kunde skapa en spellista på youtube. Så man slipper sitta och byta efter varje låt. DE GÅR FAKTISKT !!! Nu är väl jag en av dom sista att komma på de här, men vafan man kan inte veta allt =) I helgen gick det iaf upp ett ljus, när jag fick höra att det faktiskt GÅR att skapa en spellista. Hade jag tänkt lite längre så kanske jag skulle ha frågat HUR man skapar en sådan oxå, men seg som man är ibland så gjorde jag naturligtvis inte de, så nu ska jag bara komma på HUR man gör !!



Hahaha, underbara människa, fått se delar av DVD:n, Men ja ska ta hem hela och slänga i DVD till kvällen !!

AjAjAj, vill man vara fin får man VERKLIGEN lida pin =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin