Funderingar

2008-12-19 - 08:06:21

Även min näsa matchar juldekorationerna nu,  Förkylningen är mycket bättre men det hindrar ju inte nosen från att lysa som ett stoppljus!  Till jul hoppas jag att ingen del av mig lyser i vintermörkret iaf.

Så här sitter man! Även om det finns massor att göra har jag varit så fruktansvärt uttråkad dom senaste dagarna. Jag vill göra nånting annat.

-Så vad hindrar mig då???

Va sägs om FANTASI, EKONOMI och BRIST PÅ TID !!! Har även enormt svårt att bestämma mig för nåt, mina planer vandrar oftast omkring i huvudet bara tills dom sen dör ut och nya små funderingar återuppstår.

Jag KAN verkligen inte planera långsiktigt !

* Funderingarna uppstår

* Får genast för mig att jag har en toppenidé som måste påbörjas GENAST !!

* TJATAR på närstående tills dom ger med sig =) Om jag nu mot förmodan faktiskt inte får som jag vill, surar jag ett bra tag tills dom ger med sig eller tills jag har kommit på nåt nytt jag vill göra.  Jag vet, jag är som en liten barnunge =)

* Om det nu inte händer nånting på en kortare tid framöver, tröttnar jag genast och NYA planer uppstår =)

*Hela processen börjar om igen !!

Å dom här planerna uppstår ju inte EN i månaden utan de kan komma några stycken om dan om jag är riktigt på hugget !!

BORTSKÄMD, JAG ?????


Kommentarer
Postat av: Linda

Hahaha!! Det låter exakt som en beskrivning av... MIG!

2008-12-19 @ 09:12:00
URL: http://villanochvi.blogg.se/
Postat av: Frida

Underbara människa!! :) Du är sååååå gooooo!!

Måste nog se till att åka till stan när du slutar jobbet så jag får se den röda näsan som glimmar ikapp med juldekorationerna som hela stan pratar om ;) haha

Dina ideer och galenheter gör dig till den du är och jag vill inte ha EN ENDA sak annorlunda!! Du är PERFEKT gumman!!

Love you! / Frida

2008-12-19 @ 11:52:47
URL: http://missloka.blogg.se/
Postat av: Sofia

Haha gud vad jag kännde igen mig där =D

2008-12-19 @ 13:35:15
URL: http://scorpionlady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin