Testar vi nya sängen i helgen =)

2008-12-18 - 21:39:45
Idag fick vi hem stödbrädan till Elias säng, så nu är den ditmonterad och klar =) I helgen provar vi första natten i nya sängen, få se hur det kommer gå ?? Har ju fått höra en hel bra tips så jag lyssnar på dom och testar med lillen om han kommer somna i nya sängen eller om det blir en massa spring bara.

De återstår att se =)

Senaste tiden har det varit en hel del som rört sig i mitt huvud, massor som ska planeras och göras klart innan julen. Fredde är lika less på stressen och allt som ska göras han med, även om han inte gör  nåt =) Jag ordnar med allt och han suckar för att det är ju sååå mycket att göra innan jul. Visst är de så =) ????

(namnlöst)

Lite piggare och bättre från förkylningen iaf, om man bortser från hostattackerna på kvällar och nätter!!

Nästa vecka gör jag mina sista två arbetsdagar sen är det semester nån vecka innan det är dags att börja leta jobb igen. Usch jag hatar att stå skriven hos arbetsförmedlingen, men förhoppningsvis blir jag inte långvarig där.

I morgon blir det julbord för Fredde´s del och jag ska träffa några vänner och bara släppa stressen för några timmar.

Kommentarer
Postat av: Frida

Fasen vilken snygg bild!!!!!Jag är lite elak å är glad att du inte har nå jobb efter nyår ;) haha. Av helt och hållet själviska skäl såklart! Jag får ju träffa dig oftare då ;)

Kramar i massor

2008-12-19 @ 11:55:18
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin