Första Dagen

2008-08-20 - 17:20:47
Jaha, då har vi påbörjat våran inskolning. Idag var vi på dagis mellan 9-10 och det var inga problem alls. Elias var med och lekte med dom andra barnen, sprang runt och kikade och även fruktstunden hann vi med =) Jättemysigt dagis verkar det vara iaf & superbra personal. Nu kommer vi att vara där mellan 9-11 varje dag under dom kommande två veckorna innan det är dax att lämna honom där på riktigt.

I vårat fall, eftersom jag i skrivande stund inte vet om jag kommer få jobba så kommer Elias att vara på dagis efter detta schemat:

Tisdag:  9-14
Onsdag: 9-14
Torsdag:  9-14

I morgon bär det av till Ullared =) Äntligen efter många månaders planering ska vi få åka. Passar perfekt nu oxå i lagom tid när Elias börjar på dagis eftersom det ska inhandlas en hel del nytt åt honom. Vad jag vet nu ska jag ha MASSOR av grejer till Elias, kläder, julklappar(bäst att börja i tid) och heminredningsgrejer =D Jag kommer vara som ett barn på julafton i två dagar. ALLT av våran resa kommer att dokumenteras =)

Väskan är packad så nu till kvällen ska jag bara mysa med min älskling, Elias !!


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja de går helt sjukt fort!

Min lilla skrutta :-(

Hur gick de idag då med inskolningen? Kan tänka mig att de vart full rulle? Kul och träffa nya barn och leka med..



Ja snart börjar ju thilde också fast jag inte vill! Men va ska man göra? Kan ju inte gå hemma och inte få nå pengar..



ha d bra. Kram

2008-08-20 @ 20:10:28
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin