Det börjar dra ihop sig ...

2008-08-18 - 18:31:13
............Till inskolningen nu. Måste ta kontakt med personalen i morgon och höra hur vi ska göra första dagen, när vi ska komma o.s.v. Tänk att på Onsdag börjas de, Dagis!! Har nog inte riktigt tagit in det helt än men de kommer gå jättebra. Mest jag som tar det hårt tror ja, Min lilla älskling blir så stor =)

Nej, nu ska jag krypa upp i mitt soffhörn med en påse popcorn och glo på nån film tror ja..



P.S I morgon bär det av på klädparty hem till Emelie & Thilde. Ska bli riktigt kul =) Tack för att vi fick komma !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin