Att Göra ..

2008-08-29 - 19:31:05
Nästa vecka hoppas jag på att det äntligen kan bli nånting gjort här hemma. Vi har en del som skulle behöva göras, egentligen inga större grejer men ingen av oss har haft ork eller lust att ta tag i de.

* Väggarna i trappen ska spacklas och målas så jag kan sätta upp mina tavlor som bara står i ett hörn just nu.
* Altanen ska rensas och plockas ren inför höst & vinter.
* Rensa & städa ur pannrummet och tvättstugan så pelletsen får plats.
* Min garderob ska bli klar med hyllor och annat som ska upp på väggarna.

Sen finns det ju större projekt som ska göras klart, som tex. innertaket på altanen och annat smått som hör därtill, men det får vänta tills ekonomin tillåter.


Kommentarer
Postat av: Frida

Ja saker att göra finns det ALLTID när man har hus... suck... en del roliga och en del mindre roliga... Å för oss är ju nästan allt mindre roligt eftersom vi är sååååå ohändiga ;)



Puss gumman

2008-08-30 @ 07:46:18
URL: http://missloka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin