Vårpromenad & Tankar kring resan ...

2008-04-15 - 19:00:54
Idag har vi varit ut på promenad med Frida & Tuva.. Riktigt skönt var det ute faktiskt !! Tack för idag tjejer !!

Elias har lagt sig och Fredde är inte hemma än... Kvällen ska jag ägna åt att läsa om allt som finns och lite till i New York.. har hittat MASSA som vi ska göra bara vi kommer dit.. LÄNGTAR!!  Fredde var bombsäker på att jag kommer älska staden & det tror jag med.. Samtidigt som jag längtar efter att åka har jag viss PANIK över att lämna Elias... Det är ju inte så länge men iaf & Elias skulle ju inte ha nånting i uybyte av att följa med till en storstad. MASSA shopping åt våran lilla prins kommer det iaf bli sen blir det bara semestrar med Elias i fortsättningen!!

Hoppas på kanonväder till helgen så kanske vi kan få lite gjort ute på gården.. skulle behöva köra i väg en massa skräp men det blir ju aldrig av.. är ju så TRÅKIGT !!

Dax för Bad och sen blir det Desperate Housewives !!!

Kommentarer
Postat av: Nanna

Tack så mycket =) Allt bra me er? Läste om resan till NY, hoppas ni får skoj! Stor kram /Nanna & Melina

2008-04-16 @ 08:15:15
URL: http://melinahanson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin