SOOOOOOL

2008-04-16 - 19:36:33
Sol & Vårväder är det lovat för resten av veckan.. Hoppas verkligen att det stämmer den här gången !! Kanske hinner vi med en del på gården & självklart ska vi bygga ihop Elias sandlåda oxå.. !!

Så ska man börja stämpla oxå!! Börjar inte jobba riktigt än men jag börjar stämpla endå, sparar ju alltid in lite dagar =) I Sommar jobbar jag men det blir bara 4 timmar om dagen, Alldeles lagom tycker ja.. Skönt att kunna vara hemma med familjen större delen av dagen .. Fredde ska vara hemma hela sommaren, !! Ska bli så skönt att ha BÅDA mina ÄSKLINGAR hemma.

image535

SJÄLVKLART tjuvkikar jag på Desperate Housewives =) Nytt avsnitt ikväll ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin