Lilla Hjälpredan

2008-04-19 - 19:53:42

Rensade ur Elias byrå idag och där fanns en hel del urväxta kläder !! Insåg att jag behöver köpa nya strumpor & pyjamaser. Får inhandla lite till veckan... Vi byggde ihop Elias bord & stolar oxå så nu åker byrån ut så blir de lite mer plats i rummet.. Elias var SJÄLVKLART med och hjälpte till =) 

         
Man blir törstig av att hjälpa till =)

I kväll kommer Farmor & Farfar hem från semestern så självklart hälsar vi på där i morgon !! Ska även försöka hinna med att slipa ramar och göra färdigt Elias rum...

image547

image546


Kommentarer
Postat av: Mormor

Man måste ju börja nån gång.Får säkert fullt upp i framtiden att hjälpa både Pappa,Farfar och Morfar eftersom alla är såna arbetsmyror. Kram

2008-04-21 @ 09:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin