Högt & Lågt

2008-04-14 - 20:37:06
Dagen har vi spenderat mest inomhus, Vi gjorde två försök att komma ut men efter korta stunder började de regna. Elias har staplat på hela dagen idag, Övning ger färdighet.. =) Vill gärna busa med Mamma så när han kommer nära mig så vänder han snabbt och drar i väg bort igen... !!


     

     

     

Veckan som kommer är helt tom.. I morgon hoppas vi på sol så kanske vi äntligen kommer ut på våran långpromenad .. Nu tillägnas resten av kvällen att kika på div. till resan ...
        

Kommentarer
Postat av: Tessa

JAAA.. ska bli såååå kul å se ikväll..
SÖT han e Elias!!!
Gullungen!!!

2008-04-15 @ 16:16:30
URL: http://tessa84.blogg.se
Postat av: Mormor

Bra att du håller igång på mamma.GULLUNGE

2008-04-15 @ 22:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin