En liten ljuspunkt

2008-04-21 - 20:14:31
Sitter här och ska skriva in mig på arbetsförmedlingen men innan jag slår sönder datorn har jag bestämt mig för att ge upp.. Hur jag än gör slutar det med den lilla röda texten som säger att jag inte kan skriva in mig via min hemdator !! Så jag får säkert åka in IGEN i morgon , då jag idag var där men dom sa åt mig att gå hem och skriva in mig i stället, Så är den dagen oxå förstörd !! ALLT har gått fel sen jag & Elias kom hem från stan idag ...

Min ljuspunkt idag var med Frida, Tuva & Elias vid skuthamn ...

image548

image550

image549

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin