Va fort det går ....

2007-09-26 - 19:06:39

Idag har vi inte gjort så mycket... var in till stan en snabbis och handlade mat till gammelfarmor & gammelfarfar...
Elias satt och tjolade hela vägen in .. Fick stänga av radion det var ingen idé han överröstade den iallafall =)

Vi ner på BVC på läkarbesök med Elias... Det gick jättebra... han fick spruta men det vart bara ett litet gnäll sen var lillen lika glad igen ... Mammas gullunge =) Allt var hur bra som helst annars... Ska börja byta ut morgonmålet mot gröt i morgon... Få se hur det går då ??!!!??!

Våran lilla gullunge har börjat sitta korta stunder utan stöd nu ... vill ju gärna slänga sig framåt men om man pratar lite med honom så sitter han faktiskt en stund helt själv... Det går så fort med allting nu !!!
image52

Annars har det inte hänt så mycket ....
Ska till Borlänge på söndag & köpa ny bilstol till Elias... Han sitter så trångt i den vi har nu ... & på Lördag ska vi försöka hinna med och gå på Mathilda´s Dop.... Jag fyller nämligen år samma dag och det kommer massa folk hit men vi ska iallafall försöka komma dit en stund . . .

Älsklingen jobbar över idag =( så tråkigt att vara hemma själv hela dagen...Ska slänga mig i soffan och tycka lite synd om mig själv =)

image54

Kommentarer
Postat av: milla

Grattis i förskott tjejen massa kramar från oss =)

2007-09-27 @ 10:34:33
URL: http://lillamillas.blogg.se
Postat av: Frida Jonasson

Måste ju skriva Grattis här också!!!! Å åter igen! Ha en underbar dag!!!

2007-09-29 @ 11:08:23
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin