Shoppingresan

2007-09-26 - 08:35:19

Andra dagen efter att vi kommit hem från Ullared.... Nu börjar jag sakta men säkert bli människa igen ...
Måste säga att resan ner faktiskt gick riktigt bra , Var framme 30 min innan dom öppnade !!

8,00, Dax för shopping.... Nu hade vi väntat så länge på det här så det tog inte långa stunden innan båda våra kundvagnar var fulla... Första lasset fullt med leksaker och kläder till våra små älsklingar !!!
Gick faktiskt riktigt bra under dagen... Inte allt för trångt & jag är jättenöjd med sakerna jag hittade... blev många julklappar till Elias... Mycket leksaker... Det var nog den roligaste avdelningen att gå på =)

image50

Frida provar peruker till Halloween =)

Lunch en kortare stund... Upptäckte att min yoghurt hade gått sönder i väskan... Mindre kul !!! Men Frida hade iallafall ganska roligt åt mitt misstag =)

15,30 gick bussresan hem igen ... Då började verkligen en fruktansvärt lång och hemsk hemresa !!!
Bussen var varm som en bastu... En fläkt som skrålade...radio på alldeles för hög volym(överröstade ljudet i Mp3 spelaren)... Tv:n hade vi ovanför oss och jag var på riktigt ,verkligen rädd att den skulle ramla ner i huvudet på oss... Vi stannade 3 gånger på resan hem ... en gång i över 45 minuter... Det var inte långt ifrån att vi tog en taxi hem =)

Jag & Frida tyckte nog ganska synd om oss själva då ... Skojar inte om jag säger att vi satt nog och klagade nästan hela resan hem !! Stackars oss =) Vi var nog lite väl övertrötta oxå...

Iallafall... Under resan hem satt stackars Tomas (Fridas sambo)hemma och hade budgivning på ett hus i Hagge !!
Ett mycket tungt ansvar =) Vi uppdaterades under resan men inget blev klart under den dagen iallafall...
I går fick dom huset.... Ett jättemysigt hus .... GRATTIS !!!!!

Nångång mellan 23,00 & 23,30 var jag hemma i Sunnansjö med alla grejer ... Älsklingen var vaken och väntade  & mitt lilla charmtroll låg så skönt i sin säng och sov !!! Va jag har saknat dom ... !!!!!

image51

Badad badkar med Pappa ...
Mamma älskar dig Elias !!!


Nu börjar jag då  komma tillbaka till vardagen igen och idag ska jag & Elias åka in och handla lite åt gammelfarmor & gammelfarfar !!!

Kommentarer
Postat av: Frida Jonasson

Herreguuud är egentligen det enda jag har å säga.. hahaha. Misär resa!! Men vi hade rätt kul ändå tycker jag! Finns ingen jag hellre åker till Ullared med i alla fall ! Vi är ju det perfekta shoppingduon och gnällduo.. hahaha

2007-09-26 @ 11:24:35
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin