Ny Bilbarnstol

2007-09-30 - 16:40:19

Idag var vi till Borlänge och köpte ny bilbarnstol till Elias... Det fanns ju några stycken att välja mellan men dom fick hjälpa oss lite i butiken med vilken som var bäst för honom ....
Till slut kunde vi iallafall bestämma oss så nu har Elias en ny jättefin stol .....
Bara det kan sluta vara så dåligt väder ska vi gå ut och dammsuga ur bilen och sätta i nya stolen....
Jag spillde nämligen ur vällingpulver i halva baksätet .... Men sån är väl jag ibland =)

Köpte lite nya pyjamaser oxå... & en matta till hallen nere....
Mer än så blev det inte idag..... men självklart hade jag glömt nånting... skulle köpa krokar att sätta i hallen åt Elias alla vinterkläder ... jaja man kan inte komma ihåg allt !!! Får skicka in Fredde under veckan istället ....

image62

Våran gullunge i sin fräna keps som han fick av Camilla =)

image63

Nej nu ska jag fortsätta med mitt arbete här hemma....
Tvätta , Tvätta &  Tvätta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin