Myskväll med Pappa

2007-09-11 - 14:04:02

På eftermiddagen var jag och Elias hemma själva... Elias låg och smågnällde lite på täcket så jag gick in och kikade vad han hade för sig... Hade som vanligt rullat över på mage men nu drog han upp knäna under magen och sköt ifrån så han hade tagit sig ut på golvet... Nu börjar det hända mer och mer saker..det går så himla fort ..
Dags att hålla lite extra uppsyn på lillkillen nu... =) 

På kvällen hade vi Myskväll hemma hela familjen...
Vi slängde ut oss alla tre på Elias täcke framför tv:n.... 
Det var ungefär vad vi orkade med den dagen...  Tror nog att en förkylning håller på att smyga sig på hemma hos oss... Elias har oxå börjat bli snorig , fast det är mest på kvällarna & nätterna...


image9

Älskar att leka med min Pappa...

Kommentarer
Postat av: Milla

Ska flitigt lus läsa din blogg dagligen :-)
KRAM

2007-09-11 @ 15:40:43
URL: http://lillamillas.blogg.se
Postat av: Cissi

Nu jäklar! Tror bestämt att du undanhållit din Blogg från mig ;)
Ska bli kul att få följa er vardag!
Pussar på er

2007-09-13 @ 14:08:37
URL: http://ceciliafrejd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin