Marknad!!

2007-09-22 - 16:17:05

I morse fick vi äntligen hit grävmaskinen och fick jämna till utanför huset... Nu är det klart för i år iallafall....

I går fick vi ju in badkaret ... Jag spenderade väl ungefär 1 - 1,5 timme att skrubba rent det på förmiddagen...
Men det vart jättebra så nu blir det bada av med lilltrollet =)
Jag & Elias tog premiärbadet i morse... Att ligga på mage och sprattla var en riktig höjdare =)

När allt var klart hemma åkte vi iväg till Grängesberg på marknaden.... Som vanligt ska  man väl egentligen inte ha nånting speciellt .... Trångt & bökigt är det men ändå ska man åka dit !! Elias fick iallafall ett par jättefina tofflor av Mormor.....& så köpte vi en ny matta till hans rum....

Vi gick runt med Frida, Tomas & Tuva ....
Cissi, Emil & Engla skulle egentligen oxå följa med men dom hann inte för Emil fyller år idag...(GRATTIS) ... & det vankades tårta under dagen för dom ..... (Ni missade inte speciellt mycket, Vi är dock lite avis för att ni får mumsa på tårta ...)

Efter en Lååång dag somnade Elias helt utslagen i Pappas famn....

image49


I morgon ska jag spendera all tid jag kan med lilltrollet.... På Natten åker Jag & Frida till Ullared på SHOPPINGRESA =) Kommer sakna Lias såklart !!!  

Lias, Mamma älskar Dig !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin