Lååång helg ...

2007-09-15 - 13:20:57

Blåser & regnar gör det så i helgen spenderas nog mest inomhus..
Älsklingen är borta hela dagen idag och i morgon med =( Så jag & Elias får hitta på nåt själva...
Skulle ha målat mina nya ramar idag men självklart fanns inte färgen hemma så nu måste jag vänta till mitten av nästa vecka.. Jag avskyr och vänta !!!

I går var vi till Borlänge en snabbvända på dagen med Min Mamsing ....
Jag & Elias var mest med som sällskap, Jag försöker låta bli shoppandet fram till den 24 då det bär av till Ullared =) Elias fick i allafall en jättegullig mössa som Mormor köpte åt honom =)

Nästa helg är det marknad då ska vi väl dit och kika en vända oxå...fortfarande på strängt shoppingförbud =(

Snart får jag spendera , spendera, spendera =)Blir massor av vinterkläder till Elias.. Å leksaker förståss !!
Lite grejer till Fredde ska jag nog kunna få med oxå =)
Kommer nog bli en hel del iallafall....

Nej nu ska jag gå upp och slänga mig i soffan en stund ....

Elias & Fredrik Ni är det absolut bästa i mitt liv....
Älskar Er !!!

Kommentarer
Postat av: Frida Jonasson

Ja snart är det Ullared!! Ska bli så kul!!!!! Vi kanske kan gå på marknaden ihop nästa helg? Och stötta varandra i vårt shoppingförbud, men känner jag oss rätt så blir det nog tvärtom, vi peppar väl varandra att handla istället.. hahaha
Kramizar i massor

2007-09-15 @ 18:58:35
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin