Födelsedag

2007-09-30 - 08:06:19

Jaha då var man 24 nu då.... Ingen större skillnad... !!!
Fick massa bra saker.... Bl.a pengar till en ny bilbarnstol åt Elias ..... Vi ska åka upp till Borlänge och köpa en idag!! Den andra börjar bli riktigt trång åt honom nu ....

image56

Redo för kalas ......

Elias var väl vaken större delen av dagen när alla var här.. Var med och busade & skrattade....
Somnade av en kortare stund på farmor ... (tröttsamt att vara på kalas)


image57

Busar med Pappa

I morse gick jag upp kl 06.30 och skulle göra gröt åt Elias....
Värmde vatten och rörde i pulvret... gröten tjocknade ingenting...provade med mera pulver.... Ingenting hände !!
Hällde väl ur alltihopa och värmde på vatten IGEN.... Läste på förpackningen för att verkligen vara säker på att jag hade i rätt mängd ....
2 dl vatten stog det...verkade vara lite väl mycket mot vad jag brukar ha i ..... Det tog en stund innan jag insåg att jag hade Vällingpulvret i handen !!!!! Inte konstigt att det aldrig blev nån gröt på det då ...
Ja man är väl inte riktigt människa så tidigt på morgonen =)

Nej nu ska jag gå upp och hjälpa Fredde med Elias...
Puss & Kram
image61

Kommentarer
Postat av: cassandra

får passa på och gratulera då :D

2007-09-30 @ 08:36:17
URL: http://CassandraNieminen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin