Bad i Badhuset =)

2007-09-21 - 08:41:35

I Går var vi till sporthallen och badade med Elias för första gången... Gick jättebra...
Lias tyckte nog det var jättekul... mycket färger och hur mycket som helst att titta på =)
Perfekt tid att vara där... Vi kom dit ungefär vid 10.30 nångång....
Elias fick sin mat sen var det bara att gå ner & bada...

Några av bilderna från gårdagens bad....

image42

Försökte få tag på vattenstrålen flera gånger men det gick inte alls....Konstigt =)

image43

Konstig sak det där ....

image44

Arbetar för att ta mig framåt ...


Det var meningen att vi skulle ha badat på tisdagen med Frida & Tuva... Cissi & Engla men eftersom Tuva fortfarande var förkyld och Cissi mådde heller inte bra så fick vi skjuta upp det ...
När ni frisknat till tjejer ska vi åka & bada allihopa !!!!


image45

Mormor följde med & badade... Det var sååå roligt =)

image46

Torkning av liten Elias....

image47

Nu har vi badat färdigt för idag.... Nästa gång följer ni väl med tjejer ?????

Vi var kvar i ca 1 timme.... Det var nog alldeles lagom..
Somnade på en gång utan protester....

Såhär efteråt blir man ju ganska trött =)

image48




Kommentarer
Postat av: Frida Jonasson

Ja nästa gång följer vi självklart med!! Elias ser ju ut att ha så roligt :) Å vilka fina bilder det blev :) Han är ju såå goo att man blir tokig :)
2 dagar kvar nu! Jipppie!!!!! Shopping!!!
Kramizar

2007-09-21 @ 08:59:24
URL: http://missloka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin