Usch idag kom snön =(

2007-10-11 - 12:05:53
Ja idag när jag åkte hem visade verkligen vintern att den var påväg...
Första snön och löv so0m blåste runt överallt.... Nu börjar väl den här lååånga mörka årstiden igen!!
Kan väl vara lite kul med snö i December nu när man har barn som uppskattar det men inte nu i Oktober ...

image73

Nu är snart den här veckan slut... Första arbetsveckan på ett tag ... ska jobba nästa vecka oxå sen ska jag vara hemma med Elias igen !!! Då är det bara jobb när jag behövs...
Det har iallafall varit kul och göra nånting annat ett par timmar per dag... Sen när ja kommer hem är det bara lek och bus med Elias som gäller =)


image74

Elias Farmor & Farfar har varit här och passat honom när jag har börjat Kl. 7 så att han skulle få sova tills han vaknar själv på morgonen ... Har fått hjälp med mycket annat här hemma oxå under den tiden ...

TACK för all hjälp med Elias & annat här hemma medans vi har jobbat !!!!
Ni är guld värda !!


Nej nu tror jag det är nån som börjar bli lite trött... Tror att vi ska lägga oss och vila lite båda två =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Jenny, de är ja! Lever tillsammans med dom underbaraste killarna man kan tänka sig! Mina goa trollungar, Elias & Kevin! Och min sambo Fredde, som är min klippa i livet!

Bloggen handlar om våran vardag full med barnens påhitt, renovering av huset och mina tankar Allt kommer att finnas med i både ord och bilder!!

bloglovin